Τάσεις Ταξιδιωτικής Ζήτησης για Αθήνα: Σημαντική ανάκαμψη το Α’ Τετράμηνο του 2022 σε σχέση με το 2019

Λαμβάνοντας υπόψη ότι το διαδίκτυο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία που χρησιμοποιούν οι ταξιδιώτες στο πλαίσιο της έρευνας και προετοιμασίας του ταξιδιού τους, μεταξύ των οποίων των οποίων περιλαμβάνεται και η έρευνα / αναζήτηση για διαμονή, έχει ιδιαίτερη σημασία να παρακολουθήσουμε πώς διαμορφώνονται οι τάσεις της τουριστικής ζήτησης μέσω διαδικτύου για διαμονή στην Αθήνα, τόσο χρονολογικά όσο και ανά χώρα προέλευσης.

 

Μελετώντας και αναλύοντας τα δεδομένα της τουριστικής ζήτησης μέσω διαδικτύου από το 2019 μέχρι και το πρώτο τετράμηνο του 2022, εξάγονται χρήσιμα στοιχεία.

 

3+1 Επισημάνσεις σχετικά με τις τάσεις ταξιδιωτικής ζήτησης μέσω διαδικτύου για την Αθήνα [Επικαιροποιημένα στοιχεία – Μάιος 2022]:

 

  • Με βάση το Δείκτη Ανάκαμψης μελετάται η ποσοστιαία μεταβολή του όγκου διαδικτυακών αναζητήσεων που γινονται διεθνώς για διαμονή στην Αθήνα σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά αλλά και με το 2019 που αποτελεί το σημείο αναφοράς για τον τουρισμό. Παρατηρείται πως για το Α΄ Τετράμηνο του 2022 υπάρχει σημαντική αύξηση του συνολικού όγκου διαδικτυακών αναζητήσεων για διαμονή στην Αθήνα κατά 316% σε σχέση με το 2021 και αύξηση κατά 36% σε σχέση με το 2019.

 

  • Το πρώτο τετράμηνο 2022, οι 4 κορυφαίες χώρες σε επίπεδο αναζητήσεων για διαμονή στην Αθήνα είναι οι ΗΠΑ με διαφορά και ακολουθούν το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Γερμανία.

 

  • Σε σχέση με το πρώτο τετράμηνο του 2019, οι περισσότερες χώρες που περιλαμβάνονται στην έρευνα, εμφανίζουν αύξηση των αναζητήσεων για διαμονή στην Αθήνα, με τη μεγαλύτερη αύξηση να παρουσιάζουν οι ΗΠΑ (75%), το Ηνωμένο Βασίλειο (61%) και η Γερμανία (55%). Αντίθετα, για δύο χώρες παρατηρήθηκε μικρή μείωση στο σύνολο των αναζητήσεων κατά 1% από την Κύπρο και 3% από την Ιταλία.

 

  • Όσον αφορά τις ΗΠΑ, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για διαμονή στην Αθήνα προέρχεται από τις παρακάτω πολιτείες: Καλιφόρνια, Νέα Υόρκη, Φλόριντα, Τέξας, Οχάιο.

 

Σχετικά με την έρευνα:

Αποτελεί μέρος του εγχειρήματος Tourix Analytics, της εταιρείας Tourix, που εξειδικεύεται στο Digital Tourism Marketing, με σκοπό την αξιοποίηση και ανάλυση εξειδικευμένων δεδομένων για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σε σχέση με τις τάσεις της ταξιδιωτικής ζήτησης για ελληνικούς προορισμούς. Η έρευνα βασίζεται στον όγκο αναζητήσεων που συλλέχθηκε χρησιμοποιώντας 2.675 όρους αναζητήσεων που είναι άμεσα συνδεδεμένοι με την διαμονή στον εκάστοτε προορισμό.

Δείτε αναλυτικότερα στοιχεία για την Ταξιδιωτική Ζήτηση μέσω διαδικτύου σε σχέση με διαμονή για τον προορισμό της Αθήνας: https://analytics.tourix.gr/athens/

Welcome to Tourix!

Tourix is a digital marketing agency with a holistic approach on B2B services exclusively for Travel & Tourism industries, followed by a solid portfolio. We actively contribute in favour of our partners’ brand awareness, marketing & sales strategy, as well as profitability by utilizing New Technologies, while our solutions-oriented team of experts always try to expand the limits of traditional marketing norms.