Έρευνα για το Ενδιαφέρον των Ταξιδιωτών για Wine tours / Wine Tasting στην Ελλάδα

Υψηλό το ενδιαφέρον για wine tours και wine tasting στην Ελλάδα φάνηκε να είναι το 2022, όπως αυτό αποτυπώθηκε από τις αναζητήσεις χρηστών στην πλατφόρμα της Google. Σύμφωνα με την έρευνα της Tourix, το 2022 ειχαμε αυξηση κατά 41% των αναζητήσεων συνολικά σε σχέση με το 2021 και παρόμοια αύξηση κατά 42% των αναζητήσεων για το α΄τρίμηνο του 2023 σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2022.

 

Το διάστημα 2019-2022

Οι κυριότερες περιοχές που αναζητούν οι ταιδιώτες Wine tours / Wine Tasting στην Ελλάδα με τις περισσότερες αναζητήσεις ΝΑ ΜΠΕΙ ΓΙΑ 2023

 

Με βάση τα στοιχεία της έρευνας, οι αναζητήσεις των χρηστών για wine tours και wine tasting δίνουν κάποια σημαντικά συμπεράσαματα:

  • Οι περισσότεροι αναζητούν γενικά για wine tours Ελλάδα (31.8%)
  • Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνουν τα wine tours στην περιοχή της Σαντορίνης (29.9%) Ακολουθούν οι αναζητήσεις για wine tour στην Κρήτη (10.2%)
  • Την πρώτη πεντάδα με τις περιοχές που αναζητούν περισότερο οι χρήστες για wine tour ολοκληρώνουν η Αθήνα (9.8%) και η Νεμέα (7%)

Ποιους μήνες αναζητούν για Wine tours / Wine Tasting στην Ελλάδα

Αξιοσημείωτο είναι το μοτίβο που παρουσιάζει το ενδιαφέρον των χρηστών ανά έτος. Σύμφωνα με τα δεδομένα από το 2019 μέχρι και το Μάρτιο του 2023 παρατηρήθηκε η εξής τάση:

  • Από το Μάιο μέχρι το Νοέμβριο κάθε έτους υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον.
  • Οι καλοκαιρινοί μήνες Ιούλιο με Αύγουστο παρατηρείται ο μεγαλύτερος όγκος αναζητήσεων μέσα στο έτος.

 

Οι τάσεις για το 2023 (το πρώτο τρίμηνο)


Αξίζει να αναφερθεί ότι το 40% των ταξιδιωτών αναζητάει και αγοράζει εμπειρίες σε έναν προορισμό ενώ ειναι σε αυτόν. Άξιο αναφοράς ότι στην παρούσα έρευνα το 22% των αναζητήσεων για wine tours στην Ελλάδα προήλθε από ανθρώπους που βρίσκονται ήδη στην Ελλάδα

Ο οινοτουρισμός είναι μία εξειδικευμένη μορφή τουρισμού με μέλλον στην Ελλάδα. Με βάση τα στοιχεία της έρευνας κάθε χρόνο αυξάνονται οι αναζητήσεις για Wine Tours, Wine Tastings σε οινικές περιοχές της Ελλάδας. Σίγουρα η Σαντορίνη και η Κρήτη είναι οι προορισμοί με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα αλλά και η Νεμέα και η ευρύτερη Αττική είναι προορισμοί που παρουσιάζουν αυξανόμενη ζήτηση.

Όπως δήλωσε η κα Ανδριάνα Φόη από την The Wine Connoisseurs “Αν και ο οινοτουρισμός είναι μια ανερχόμενη εναλλακτική μορφή τουρισμού στην χώρα μας , η αναγνωρισιμότητα και η δημοφιλία που αποκτούν τα ελληνικά κρασιά στο εξωτερικό ωθούν τους επισκέπτες, wine lovers, να επιθυμούν να επισκεφθούν οινοποιεία στην Ελλάδα και να δοκιμάσουν ποιοτικά κρασιά από ελληνικές ποικιλίες. Το 2022 υποδεχθήκαμε περισσότερους επισκέπτες από το 2021. Οι οινοτουρίστες είναι στη πλειοψηφία τους μεταξύ 35-44 ετών, με Πανεπιστημιακή εκπαίδευση , μέσου προς υψηλού εισοδήματος, σχεδόν μοιρασμένοι και στα δύο φύλα. Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο είναι η ζήτηση για Company & Corporate Events, τα οποία οργανώνονται θεματικά γύρω από το κρασί, τα οινοποιεία και τους αμπελώνες της χώρας μας.”

Σχετικα με την έρευνα

 

Η έρευνα αποτελεί εγχείρημα της εταιρείας Tourix, που εξειδικεύεται στο Digital Tourism Marketing, με σκοπό την ανάλυση δεδομένων και την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σε σχέση με τον κλάδο του τουρισμού.

 

Welcome to Tourix!

Tourix is a digital marketing agency with a holistic approach on B2B services exclusively for Travel & Tourism industries, followed by a solid portfolio. We actively contribute in favour of our partners’ brand awareness, marketing & sales strategy, as well as profitability by utilizing New Technologies, while our solutions-oriented team of experts always try to expand the limits of traditional marketing norms.