Η Google δοκιμάζει τη νέα λειτουργία “Nearby Events and Deals”, που αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για επιχειρήσεις που απευθύνονται σε ταξιδιώτες μιας περιοχής.
Προσφέροντας έτσι σημαντική αξία στις επιχειρήσεις που διοργανώνουν εκδηλώσεις και θέλουν να διαφημίσουν τις προσφορές τους, καθώς οι εν δυνάμει πελάτες που αναζητούν τέτοιου είδους πληροφορίες μπορούν να τις εντοπίσουν εύκολα και γρήγορα μέσω της αναζήτησης της Google. Αυτό δίνει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να φέρουν ευκολότερα πελάτες στην “πόρτα” τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους!
Ειδικά για επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό, οι οποίες προσφέρουν πακέτα διακοπών, τουριστικές εκδρομές ή άλλες τουριστικές υπηρεσίες, αυτή η λειτουργία είναι ακόμα πιο σημαντική. Οι ταξιδιώτες συχνά αναζητούν τέτοιου είδους πληροφορίες ενώ βρίσκονται στον προορισμό τους, και η δυνατότητα να εντοπίζουν γρήγορα τοπικές εκδηλώσεις και προσφορές μέσω της Google μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις αποφάσεις τους για δραστηριότητες και αγορές στον προορισμό τους.
Επιπλέον, η δυνατότητα για τις τουριστικές επιχειρήσεις να ενημερώνουν τακτικά το περιεχόμενο του προφίλ τους στο Google My Business (GMB) με εκδηλώσεις και προσφορές μπορεί να τις βοηθήσει να παραμείνουν εμφανείς και ανταγωνιστικές στην αγορά. Αυτό ενισχύει την ορατότητά τους στις αναζητήσεις των καταναλωτών και αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας στον τουριστικό τομέα.
Ο πρώτος που παρατήρησε τη λειτουργία Nearby Events and Deals ήταν ο Saad Alikhan στο X:
Η λειτουργία εμφανίζει τέσσερα πλακίδια στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης (SERP), παρέχοντας ονόματα εταιρειών, διαφημιστικές εικόνες και αξιολογήσεις κριτικών.
Κάνοντας κλικ σε ένα από αυτά τα εικονίδια οδηγείται ο χρήστης σε μια λεπτομερή προβολή της προσφοράς. Η προβολή αυτή περιλαμβάνει στοιχεία της επιχείρησης, τοποθεσία στο χάρτη, διαφημιστικές εικόνες και κείμενο. Ωστόσο, αυτή η λειτουργία δεν έχει παρατηρηθεί ακόμη στους Χάρτες Google.
Κλείνοντας, η διαθεσιμότητα αυτής της λειτουργίας στην κινητή αναζήτηση είναι ένα ακόμα πλεονέκτημα, καθώς οι ταξιδιώτες συχνά χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα για να αναζητήσουν τέτοιου είδους πληροφορίες εν κινήσει. Αυτό κάνει τη λειτουργία αυτή ακόμα πιο αποτελεσματική για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στην εκμετάλλευση του τουριστικού τομέα και των τοπικών εκδηλώσεων και προσφορών.