Τα νέα δεδομένα του European Travel Commission μας δείχνουν μια σημαντική αλλαγή στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων ταξιδιωτών που κάθε προορισμός πρέπει να κατανοήσει άμεσα.
🎯 Το 55% των ταξιδιωτών σχεδιάζει να επιλέξει λιγότερο γνωστούς προορισμούς για το επόμενο ταξίδι τους – αλλά δεν είναι όλες οι αγορές ίδιες:
Στην κορυφή βρίσκονται:
Αυστρία με 62%, Βέλγιο και Ολλανδία με 60%, Πολωνία και Ελβετία με 59% των ταξιδιωτών που θα επιλέξουν off-the-beaten-track προορισμούς για το επόμενο ταξίδι τους.
Αντίθετα:
Ηνωμένο Βασίλειο 55%, Ιταλία 51%, Γαλλία 48%, Γερμανία 46%, και Ισπανία 46% των ταξιδιωτών δηλώνει ότι θα στραφεί σε πιο γνωστούς και εδραιωμένους προορισμούς.
Και κάτι ακόμα σημαντικό: ο Σεπτέμβριος γίνεται σταδιακά ο νέος Αύγουστος. Το 22% των ταξιδιωτών τον επιλέγει πλέον, κάτι που δημιουργεί ευκαιρίες για την αξιοποίηση των περιόδων μικρότερης τουριστικής αιχμής.
Η αλλαγή αυτή δεν είναι προσωρινή μόδα. Είναι αποτέλεσμα μιας βαθύτερης αναζήτησης για ανακάλυψη, αυθεντικότητα και βιωσιμότητα που χαρακτηρίζει τον σύγχρονο ταξιδιώτη.
Πηγή: European Travel Commission – 4.635 συμμετέχοντες από 10 ευρωπαϊκές χώρες