MARKET INTELLIGENCE | Η μεγάλη στροφή των Ευρωπαίων ταξιδιωτών προς τους λιγότερο γνωστούς προορισμούς

Τα νέα δεδομένα του European Travel Commission μας δείχνουν μια σημαντική αλλαγή στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων ταξιδιωτών που κάθε προορισμός πρέπει να κατανοήσει άμεσα.

🎯 Το 55% των ταξιδιωτών σχεδιάζει να επιλέξει λιγότερο γνωστούς προορισμούς για το επόμενο ταξίδι τους – αλλά δεν είναι όλες οι αγορές ίδιες:

Στην κορυφή βρίσκονται:
Αυστρία με 62%, Βέλγιο και Ολλανδία με 60%, Πολωνία και Ελβετία με 59% των ταξιδιωτών που θα επιλέξουν off-the-beaten-track προορισμούς για το επόμενο ταξίδι τους.

Αντίθετα:
Ηνωμένο Βασίλειο 55%, Ιταλία 51%, Γαλλία 48%, Γερμανία 46%, και Ισπανία 46% των ταξιδιωτών δηλώνει ότι θα στραφεί σε πιο γνωστούς και εδραιωμένους προορισμούς.

Και κάτι ακόμα σημαντικό: ο Σεπτέμβριος γίνεται σταδιακά ο νέος Αύγουστος. Το 22% των ταξιδιωτών τον επιλέγει πλέον, κάτι που δημιουργεί ευκαιρίες για την αξιοποίηση των περιόδων μικρότερης τουριστικής αιχμής.

Η αλλαγή αυτή δεν είναι προσωρινή μόδα. Είναι αποτέλεσμα μιας βαθύτερης αναζήτησης για ανακάλυψη, αυθεντικότητα και βιωσιμότητα που χαρακτηρίζει τον σύγχρονο ταξιδιώτη.

Πηγή: European Travel Commission – 4.635 συμμετέχοντες από 10 ευρωπαϊκές χώρες

Welcome to Tourix!

Tourix is a digital marketing agency with a holistic approach on B2B services exclusively for Travel & Tourism industries, followed by a solid portfolio. We actively contribute in favour of our partners’ brand awareness, marketing & sales strategy, as well as profitability by utilizing New Technologies, while our solutions-oriented team of experts always try to expand the limits of traditional marketing norms.