Έρευνα: Ενδιαφέρον χρηστών στο διαδίκτυο για το νησί της Κιμώλου βάσει των αναζητήσεων στη Google

To διαδίκτυο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία των ταξιδιωτών που βρίσκονται στο στάδιο της έρευνας / προετοιμασίας του ταξιδιού τους και αναζητούν ενεργά για έναν τουριστικό προορισμό καθώς και για τη διαμονή τους σε αυτόν.

 

Μελετώντας και αναλύοντας τα δεδομένα της τουριστικής ζήτησης μέσω διαδικτύου από το 2019 μέχρι και το πρώτο τετράμηνο του 2022, για το προορισμό της Κιμώλου, εξάγονται χρήσιμα στοιχεία:

 

 

  • Το Α’ τετράμηνο του 2022 έχει ξεπεράσει σε όγκο αναζητήσεων την αντίστοιχη περίοδο των προηγούμενων ετών (2019-2021). Γενικά παρατηρείται πως ο όγκος αναζητήσεων παγκοσμίως με σχέση το προορισμό της Κιμώλου από το 2019 ολοένα και αυξάνεται ετησίως.

 

  • Η Ελλάδα είναι η κορυφαία χώρα σε όγκο αναζητήσεων, με ποσοστό περίπου 65% του συνολικού όγκου αναζητήσεων. Οι επόμενες 5 κορυφαίες χώρες που αναζητούν για Κίμωλο το Α’ τετράμηνο του 2022 είναι η Ιταλία με διαφορά και ακολουθούν το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, η Γερμανία και οι ΗΠΑ.

 

  • Κατά τη διάρκεια του έτους παρατηρείται πως οι ταξιδιώτες από Ελλάδα αναζητούν για διαμονή στην Κίμωλο πιο έντονα από τον Απρίλιο και μετά, ενώ οι ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο ξεκινούν πιο έντονα την έρευνά τους από το Μάρτιο.

 

 

  • Με βάση το Δείκτη Ανάκαμψης μετράμε την ποσοστιαία μεταβολή του όγκου διαδικτυακών αναζητήσεων που γινεται διεθνώς για διαμονή στον εκάστοτε προορισμό σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά αλλά και με το 2019 που αποτελεί το σημείο αναφοράς για τον τουρισμό. Σημαντική είναι η αύξηση των διαδικτυακών αναζητήσεων παγκοσμίως για Κίμωλο κατά 105% για το Α’ τετράμηνο του 2022 σε σχέση με το Α’ τετράμηνο του 2019 καθώς και η αύξηση κατα 24% για το Α’ τετράμηνο του 2022 σε σχέση με το Α’ τετράμηνο του 2021.

 

Σχετικά με την έρευνα:

 

Αποτελεί κομμάτι της διημερίδας «Δύο Πανεπιστήμια Υιοθετούν την Κίμωλο – Διημερίδα Βιώσιμου Τουρισμού, ΠαΠει & ΓΠΑ» στην οποία έλαβε μέρος η εταιρεία Tourix, που εξειδικεύεται στο Digital Tourism Marketing, με σκοπό την αξιοποίηση και ανάλυση εξειδικευμένων δεδομένων για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σε σχέση με τις τάσεις της ταξιδιωτικής ζήτησης για ελληνικούς προορισμούς.

Η έρευνα βασίζεται στον όγκο αναζητήσεων που συλλέχθηκε χρησιμοποιώντας 150 όρους αναζητήσεων που είναι άμεσα συνδεδεμένοι με τον προορισμό της Κιμώλου.

Welcome to Tourix!

Tourix is a digital marketing agency with a holistic approach on B2B services exclusively for Travel & Tourism industries, followed by a solid portfolio. We actively contribute in favour of our partners’ brand awareness, marketing & sales strategy, as well as profitability by utilizing New Technologies, while our solutions-oriented team of experts always try to expand the limits of traditional marketing norms.