Online Αξιολογήσεις των Καταναλωτών στον Τουρισμό
26 Ιανουαρίου, 2022 από την BrightLocal
Ήξερες ότι:
Ø Το 2021, οι καταναλωτές που διαβάζουν online κριτικές είναι περισσότεροι από ποτέ.
Το 77% διάβαζε κριτικές κατά την περιήγηση για τοπικές επιχειρήσεις (από 60% το 2020) σχεδόν πάντα ή έστω τακτικά.
Ø Το 89% των καταναλωτών είναι πολύ ή αρκετά πιθανό να στραφεί σε μια επιχείρηση που ανταποκρίνεται σε όλες τις διαδικτυακές της κριτικές.
Οι κριτικές επιχειρήσεων αποτελούν ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για την διαμόρφωση και την ενίσχυση της εικόνας τους. Με αυτόν τον τρόπο, οι θετικές κριτικές προσελκύουν νέους πελάτες όχι μόνο μέσω της ψυχολογικής επίδρασης που έχουν στον αναγνώστη, αλλά ενισχύοντας τις τοπικές κατατάξεις, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να είναι πιο πιθανό να εμφανιστούν κατά την αναζήτηση των ενδιαφερόμενων.
Με αφορμή την σημασία και την αξία που προσφέρει η γνώση και διαχείριση των κριτικών, η BrightLocal διεξάγει μία έρευνα το 2022 που αφορά τις κριτικές των καταναλωτών. Η Tourix εντοπίζει και επικοινωνεί εκείνα τα σημεία που αφορούν τον Τουριστικό Κλάδο.
Αξιοσημείωτα Αποτελέσματα της έρευνας για τον Τουρισμό:
· Το 90% των καταναλωτών διαβάζει κριτικές για ξενοδοχεία
· Το 82% για τουριστικά αξιοθέατα
· Το 80% των καταναλωτών πιστεύει τις κριτικές που αφορούν ξενοδοχεία
· Το 77% των καταναλωτών πιστεύει τις κριτικές που αφορούν τουριστικά αξιοθέατα
Πηγή: https://www.brightlocal.com/research/local-consumer-review-survey/ | Επιμέλεια: Tourix.Team






