Online Αξιολογήσεις στον Τουρισμό & Καταναλωτική Συμπεριφορά

Online Αξιολογήσεις των Καταναλωτών στον Τουρισμό

26 Ιανουαρίου, 2022 από την BrightLocal

 

Ήξερες ότι:

Ø Το 2021, οι καταναλωτές που διαβάζουν online κριτικές είναι περισσότεροι από ποτέ.
Το 77% διάβαζε κριτικές κατά την περιήγηση για τοπικές επιχειρήσεις (από 60% το 2020) σχεδόν πάντα ή έστω τακτικά.
Ø Το 89% των καταναλωτών είναι πολύ ή αρκετά πιθανό να στραφεί σε μια επιχείρηση που ανταποκρίνεται σε όλες τις διαδικτυακές της κριτικές.

Οι κριτικές επιχειρήσεων αποτελούν ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για την διαμόρφωση και την ενίσχυση της εικόνας τους. Με αυτόν τον τρόπο, οι θετικές κριτικές προσελκύουν νέους πελάτες όχι μόνο μέσω της ψυχολογικής επίδρασης που έχουν στον αναγνώστη, αλλά ενισχύοντας τις τοπικές κατατάξεις, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να είναι πιο πιθανό να εμφανιστούν κατά την αναζήτηση των ενδιαφερόμενων.
Με αφορμή την σημασία και την αξία που προσφέρει η γνώση και διαχείριση των κριτικών, η BrightLocal διεξάγει μία έρευνα το 2022 που αφορά τις κριτικές των καταναλωτών. Η Tourix εντοπίζει και επικοινωνεί εκείνα τα σημεία που αφορούν τον Τουριστικό Κλάδο.

Αξιοσημείωτα Αποτελέσματα της έρευνας για τον Τουρισμό:
· Το 90% των καταναλωτών διαβάζει κριτικές για ξενοδοχεία
· Το 82% για τουριστικά αξιοθέατα
· Το 80% των καταναλωτών πιστεύει τις κριτικές που αφορούν ξενοδοχεία
· Το 77% των καταναλωτών πιστεύει τις κριτικές που αφορούν τουριστικά αξιοθέατα

 

Πηγή: https://www.brightlocal.com/research/local-consumer-review-survey/ | Επιμέλεια: Tourix.Team

Welcome to Tourix!

Tourix is a digital marketing agency with a holistic approach on B2B services exclusively for Travel & Tourism industries, followed by a solid portfolio. We actively contribute in favour of our partners’ brand awareness, marketing & sales strategy, as well as profitability by utilizing New Technologies, while our solutions-oriented team of experts always try to expand the limits of traditional marketing norms.