Ρόδος: Στα επίπεδα του 2019 η Τουριστική Ζήτηση μέσω διαδικτύου για τους πρώτους μήνες του 2022

Λαμβάνοντας υπόψη ότι το διαδίκτυο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία των ταξιδιωτών που αναζητούν ενεργά για έναν προορισμό καθώς και για τη διαμονή τους, έχει ιδιαίτερη σημασία να παρακολουθήσουμε πώς διαμορφώνονται οι τάσεις χρονολογικά αλλά και ανά χώρα προέλευσης της τουριστικής ζήτησης μέσω διαδικτύου για τον προορισμό της Ρόδου.

 

Μελετώντας και αναλύοντας τα δεδομένα της τουριστικής ζήτησης μέσω διαδικτύου από το 2019 μέχρι τους πρώτους μήνες του 2022, εξάγονται χρήσιμα στοιχεία.

 

 

Επισημάνσεις σχετικά με τις τάσεις ταξιδιωτικής ζήτησης μέσω διαδικτύου για τη Ρόδο [Επικαιροποιημένα στοιχεία Φεβρουαρίου]:

 

  • Στην Χρονολογική Σειρά Αναζητήσεων Παγκοσμίως παρατηρούμε πως ο όγκος διαδικτυακών αναζητήσεων για διαμονή στη Ρόδο για τον Ιανουάριο του 2022 πλησιάζει τον όγκο που παρατηρήθηκε για τον Ιανουάριο του 2019 και πέρασε τον όγκο που παρατηρήθηκε για το 2020. Ακόμα, θετικό είναι το γεγονός πως οι αναζητήσεις για τον Φεβρουάριο του 2022 ξεπέρασαν αυτές του Φεβρουαρίου του 2019 και 2020 αντίστοιχα. 
  • Με βάση τον Δείκτη Ανάκαμψης μετράμε την ποσοστιαία αλλαγή του όγκου διαδικτυακών αναζητήσεων για διαμονή στη Ρόδο παγκοσμίως σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά αλλά και με το 2019 που αποτελεί το σημείο αναφοράς για τον τουρισμό πριν την εμφάνιση της πανδημίας. Βλέπουμε πως το πρώτο δίμηνο του 2022 έχουμε σημαντική αύξηση του συνολικού όγκου διαδικτυακών αναζητήσεων για διαμονή στη Ρόδο κατά 231% σε σχέση με το 2021 και αύξηση κατά 28% σε σχέση με το 2019.

 

  • Τον Φεβρουάριο του 2022 παρατηρείται υψηλό συνολικό ενδιαφέρον βάσει αναζητήσεων, με την Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Γαλλία να είναι οι χώρες από όπου προέρχονται οι περισσότερες αναζητήσεις.

 

  • Το 2021 και το 2022 οι 2 κορυφαίες χώρες με διαφορά βάσει αναζητήσεων είναι η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Το 2022, το Ηνωμένο Βασίλειο έχει φτάσει σχεδόν το επίπεδο αναζητήσεων της Γερμανίας.

 

  • Το 2022 παρατηρείται σημαντική αύξηση των αναζητήσεων σε σχέση με το προηγούμενο έτος για όλες τις εμφανιζόμενες χώρες. Σε σχέση με το 2019, οι αναζητήσεις είναι επίσης αυξημένες για τις περισσότερες από τις εμφανιζόμενες χώρες αλλά με μικρότερη διαφορά. Πολωνία, Ιταλία και Ισραήλ παρουσιάζουν μείωση του ενδιαφέροντος σε σχέση με το 2019.

 

Σχετικά με την έρευνα:

Αποτελεί μέρος του εγχειρήματος Tourix Analytics, της εταιρείας Tourix, που εξειδικεύεται στο Digital Tourism Marketing, με σκοπό την αξιοποίηση των εξειδικευμένων εργαλείων της, του ανθρώπινου δυναμικού της και των πολύτιμων δεδομένων που παρέχει η Google, για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σε σχέση με την τουριστική ζήτηση για ελληνικούς προορισμούς. Η έρευνα βασίζεται στον όγκο αναζητήσεων που συλλέχθηκε χρησιμοποιώντας 3453 όρους αναζητήσεων που είναι άμεσα συνδεδεμένοι με την διαμονή στη Ρόδο.

Δείτε αναλυτικότερα στοιχεία για την Τουριστική Ζήτηση μέσω διαδικτύου σε σχέση με διαμονή για τον προορισμό της Ρόδου: https://analytics.tourix.gr/rhodes/

Welcome to Tourix!

Tourix is a digital marketing agency with a holistic approach on B2B services exclusively for Travel & Tourism industries, followed by a solid portfolio. We actively contribute in favour of our partners’ brand awareness, marketing & sales strategy, as well as profitability by utilizing New Technologies, while our solutions-oriented team of experts always try to expand the limits of traditional marketing norms.