Πως επηρεάζει ο πόλεμος στην Ουκρανία το ενδιαφέρον των Αμερικανών ταξιδιωτών για διακοπές στην Ευρώπη

Οι ταξιδιώτες από Η.Π.Α. φαίνεται να κρατούν μια στάση αναμονής για τον προγραμματισμό των διακοπών τους στην Ευρώπη, αναμένοντας να δουν πως θα εξελιχθεί η κατάσταση στην Ουκρανια.
Οι πάροχοι διαμονής / δραστηριοτητων θα πρέπει να υιοθετήσουν και να αναδείξουν περισσότερο τις ευέλικτες πολιτικές ακυρώσεων τους. Όπως έκαναν πετυχημένα και τα τελευταία 2 χρόνια με αφορμή την πανδημία.

Tο MMGY Travel Intelligence, το τμήμα έρευνας και πληροφοριών της MMGY Global, εξέτασε εκατοντάδες Αμερικανούς ταξιδιώτες που σχεδίαζαν να επισκεφθούν την Ευρώπη σχετικά με τον πόλεμο για να κατανοήσουν τον αντίκτυπό του στο συναίσθημα και τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών.

Τα ακόλουθα είναι βασικά ευρήματα από αυτήν την έρευνα:

  • Το 62% των ταξιδιωτών των ΗΠΑ ανέφερε τις ανησυχίες σχετικά με τον πόλεμο στην Ουκρανία που εξαπλώθηκε σε γειτονικές χώρες ως παράγοντα που επηρεάζει τα σχέδια να ταξιδέψουν στην Ευρώπη, που είναι διπλάσιος από τον αριθμό (31%) που ανέφεραν ανησυχίες για την υγεία και την ασφάλεια του COVID-19 ως παράγοντα.
  • Το 47% των ταξιδιωτών θέλει να περιμένει και να δει πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση στην Ουκρανία προτού κάνει σχέδια να επισκεφθεί την Ευρώπη φέτος.
  • Το 50% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ανησυχεί για πιθανές καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων, τρένων και κρουαζιέρων, καθώς και για το ενδεχόμενο κλεισίματος των συνόρων.
  • Από τους ερωτηθέντες, οι πιο δημοφιλείς προορισμοί που επιθυμούν να επισκεφτούν είναι η Ιταλία και ακολουθούν η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία.

 

Πηγή: https://www.hospitalitynet.org/news/4109291.html | Επιμέλεια: Tourix.Team

Welcome to Tourix!

Tourix is a digital marketing agency with a holistic approach on B2B services exclusively for Travel & Tourism industries, followed by a solid portfolio. We actively contribute in favour of our partners’ brand awareness, marketing & sales strategy, as well as profitability by utilizing New Technologies, while our solutions-oriented team of experts always try to expand the limits of traditional marketing norms.