Airbnb: Πληροφορίες από τη παρουσίαση της έρευνας της Tourix στο Eighth International Conference on Tourism & Leisure Studies

 

Πρόσφατα είχαμε την ευκαιρία να συμμετάσχουμε στο Eighth International Conference on Tourism & Leisure Studies που πραγματοποιήθηκε στη Γρανάδα της Ισπανίας. Με ενθουσιασμό παρουσιάσαμε την πιο πρόσφατη έρευνά μας με τίτλο “Price Determinants of Airbnb Listings: A Study of Listings from Four Greek Regions.”. Κάποια highlights του συνεδρίου!

 

Επισκόπηση Συνεδρίου:

Το Eighth International Conference on Tourism & Leisure Studies είχε ως στόχο την εξερεύνηση του κλάδου του τουρισμού και της αναψυχής. Με οικοδεσπότη το Tourism & Leisure Studies Research Network και θέμα οι αλλαγές στον τουρισμό μετά την πανδημία (Post-Pandemic Transformations). Περιλάμβανε διάφορους τομείς ενδιαφέροντος, συμπεριλαμβανομένων των μεταβαλλόμενων διαστάσεων του σύγχρονου τουρισμού και αναψυχής, του ρόλου των βιομηχανιών τουρισμού και αναψυχής, και κρίσιμα ζητήματα εντός του τομέα.

 

 

Η έρευνα της Tourix:

Αναλύσαμε τις καταχωρίσεις της Airbnb και των στρατηγικών τιμολόγησης τους. Η έρευνά μας επικεντρώθηκε στην ανάλυση δεδομένων από τέσσερις ελληνικές περιοχές για να αποκαλύψει τους παράγοντες που επηρεάζουν τις τιμές ενοικίασης διακοπών. Με στόχο να καταλάβουμε πώς το πλαίσιο μετά την πανδημία διαμορφώνει τις αποφάσεις τιμολόγησης στη συνεχώς εξελισσόμενη τουριστική βιομηχανία. Η έρευνα έριξε φως στη δυναμική του σύγχρονου τουρισμού και των πρακτικών αναψυχής. Εμβαθύνοντας σε ένα ολοκληρωμένο σύνολο δεδομένων, ανακαλύψαμε τους βασικούς καθοριστικούς παράγοντες που καθορίζουν τις στρατηγικές τιμολόγησης για τους οικοδεσπότες της Airbnb. Οπλισμένοι με αυτές τις πολύτιμες γνώσεις, οι επαγγελματίες του κλάδου μπορούν να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις και να προσαρμόσουν τις προσεγγίσεις τους ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κοινού-στόχου τους. Μοιράζοντας τα ερευνητικά μας ευρήματα, πυροδοτήσαμε τη συνεργασία και τον διάλογο μεταξύ συναδέλφων ερευνητών και οργανισμών.

Το συνέδριο ως κόμβος γνώσεων, προσέφερε ένα ευρύ φάσμα ερευνητικών θεμάτων στον κλάδο του τουρισμού και της αναψυχής. Μας συνεπήραν πολλές ερευνητικές προσπάθειες που διεύρυναν την κατανόησή μας και παρείχαν πολύτιμες γνώσεις.

 

Μια μελέτη που τράβηξε την προσοχή μας επικεντρώθηκε στον ρόλο της εθνικής τουριστικής κουλτούρας στην αφοσίωση των πελατών μέσω της διαδικτυακής συν-δημιουργίας με ιστοσελίδες ξενοδοχείων και ταξιδιών. Τόνισε την επίδραση πολιτιστικών παραγόντων στις αντιλήψεις και τις αλληλεπιδράσεις των τουριστών με τα εμπορικά σήματα στον ψηφιακό χώρο. Η κατανόηση αυτών των δυναμικών μπορεί να βοηθήσει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους ώστε να έχουν απήχηση σε διαφορετικά πολιτισμικά πλαίσια.

 

Ένα άλλο ερευνητικό έργο που προκαλεί σκέψη διερεύνησε τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στον τουρισμό στη μετά την πανδημία εποχή, με ιδιαίτερη έμφαση στην περιοχή της Ανδαλουσίας στην Ισπανία. Έριξε φως στους μετασχηματισμούς που επέφερε η κλιματική αλλαγή και πρόσφερε πληροφορίες για το πώς οι προορισμοί μπορούν να προσαρμοστούν και να εφαρμόσουν βιώσιμα μέτρα για να εξασφαλίσουν τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα της τουριστικής τους βιομηχανίας.

 

Μας κέντρισε επίσης το ενδιαφέρον μια μελέτη που εμβαθύνει στον συν-σχεδιασμό έξυπνων τουριστικών εμπειριών για την ξενοδοχειακή βιομηχανία στη μετά την πανδημία εποχή. Διερευνούσε την ενοποίηση τεχνολογίας και εξατομικευμένων υπηρεσιών για να βελτιώσει τις εμπειρίες των επισκεπτών, να βελτιστοποιήσει τη λειτουργική αποτελεσματικότητα και να δημιουργήσει ένα ασφαλές και ελκυστικό περιβάλλον για τους ταξιδιώτες μέσω της εξόρυξης δεδομένων. Τέτοιες καινοτόμες προσεγγίσεις έχουν τη δυνατότητα να αναδιαμορφώσουν το μέλλον της φιλοξενίας.

 

 

 

 

Επιπλέον, μάθαμε για τις τάσεις αειφόρου τουρισμού που βασίζονται στις αρχές της οικονομίας της εμπειρίας. Η έρευνα αυτή υπογράμμισε τη σημασία της ενσωμάτωσης βιωματικών στοιχείων στις τουριστικές προσφορές με παράλληλη διασφάλιση της διατήρησης της φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς. Υπογράμμισε τη σημασία του βιώσιμου σχεδιασμού και διαχείρισης προς όφελος των σημερινών και των μελλοντικών γενεών.

 

 

 

 

Καθώς το συνέδριο πλησίαζε στο τέλος του, είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε το Office of the Tourism Board, όπου παρακολουθήσαμε μια παρουσίαση από το Granada Tourism Board. Η παρουσίαση, με τίτλο «Governance, and Institutional and Economic Relations of the Tourism Board of Granada», παρείχε πολύτιμες πληροφορίες για τις στρατηγικές και τις συνεργασίες που συμβάλλουν στην επιτυχία του τουριστικού συμβουλίου στη Γρανάδα. Μάθαμε για τις προσπάθειές τους να προωθήσουν έργα αειφόρου τουρισμού και να υποστηρίξουν τοπικές τουριστικές εταιρείες, υπογραμμίζοντας τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ δημόσιων και ιδιωτικών φορέων για την προώθηση της τουριστικής ανάπτυξης.

 

 

 

 

Επιπλέον, το συνέδριο μας παρείχε πληθώρα πληροφοριών για το Πανεπιστήμιο της Γρανάδας, παρουσιάζοντας τη συμβολή του στον τομέα του τουρισμού και της αναψυχής μέσω της έρευνας, της εκπαίδευσης και της καινοτομίας. Επιπλέον, είχαμε τη χαρά να επισκεφτούμε με ξεναγό το κέντρο της πόλης της Γρανάδας και να απολαύσουμε την πλούσια πολιτιστική και ιστορική κληρονομιά αυτής της μαγευτικής πόλης. Η δεξίωση κλεισίματος, εμποτισμένη με την τοπική εμπειρία, πρόσφερε μια ευχάριστη ευκαιρία δικτύωσης και συνεργασίας με άλλους συμμετέχοντες, ενισχύοντας περαιτέρω τις επαγγελματικές συνδέσεις και ενισχύοντας την αίσθηση της συντροφικότητας.

 

 

 

Συνολικά, η συμμετοχή μας στο Eighth International Conference on Tourism & Leisure Studies όχι μόνο μας επέτρεψε να παρουσιάσουμε τη δική μας έρευνα σχετικά με τους καθοριστικούς παράγοντες τιμών των καταχωρίσεων της Airbnb, αλλά μας εξέθεσε επίσης σε μια πληθώρα πολύτιμων ερευνητικών έργων και γνώσεων από αξιότιμους συναδέλφους και οργανισμούς. Ήταν μια εμπλουτισμένη εμπειρία που διεύρυνε τις προοπτικές μας, βάθυνε την κατανόησή μας για την τουριστική βιομηχανία και ενθάρρυνε συνεργασίες που θα συνεχίσουν να οδηγούν την καινοτομία και την αριστεία στη δουλειά μας στην Tourix.

 

 

 

 

Welcome to Tourix!

Tourix is a digital marketing agency with a holistic approach on B2B services exclusively for Travel & Tourism industries, followed by a solid portfolio. We actively contribute in favour of our partners’ brand awareness, marketing & sales strategy, as well as profitability by utilizing New Technologies, while our solutions-oriented team of experts always try to expand the limits of traditional marketing norms.