Τουριστική Ζήτηση μέσω διαδικτύου για τον προορισμό της Ελούντας
Η Ελούντα αποτελεί ένα παγκοσμίως γνωστό, παραθαλάσσιο δημοφιλή, τουριστικό προορισμό και θέρετρο. Πώς επηρεάστηκε όμως το ενδιαφέρον των τουριστών στο ιδιαίτερο και συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον που δημιούργησε ο Covid-19, και όχι μόνο, από την αρχή του 2020 μέχρι το τέλος του 2021;
Λαμβάνοντας υπόψη ότι το διαδίκτυο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία των ταξιδιωτών που αναζητούν ενεργά για έναν προορισμό καθώς και για τη διαμονή τους, έχει ιδιαίτερη σημασία να παρακολουθήσουμε πώς διαμορφώνονται οι τάσεις χρονολογικά αλλά και ανά χώρα προέλευσης της τουριστικής ζήτησης μέσω διαδικτύου για διαμονή στην περιοχή της Ελούντας.
Μελετώντας και αναλύοντας τα δεδομένα της τουριστικής ζήτησης μέσω διαδικτύου από την αρχή του 2020 μέχρι και για όλο το 2021, εξάγονται χρήσιμα στοιχεία.
Επισημάνσεις σχετικά με τις τάσεις ταξιδιωτικής ζήτησης μέσω διαδικτύου για την Ελούντα [Επικαιροποιημένα στοιχεία Δεκεμβρίου 2021]:
To 2021, η κατάταξη των χωρών που αναζήτησαν στην πλατφόρμα της Google
για διαμονή στην Ελούντα ήταν η εξής:
-
- Ηνωμένο Βασίλειο
- Γερμανία
- Γαλλία
- Ελβετία
- ΗΠΑ
- Βέλγιο
- Ισραήλ
- Αυστρία
- Ολλανδία
- Ιταλία
- Το ενδιαφέρον 10 επιλεγμένων χωρών βάσει αναζητήσεων σχετικά με διαμονή στην Ελούντα από το 2019 μέχρι το 2021 κινήθηκε ως εξής:
- Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Γαλλία παραμένουν στην κορυφή της κατάταξης με αυτή τη σειρά και τις 3 χρονιές.
- Η Ελβετία αυξάνει συνεχώς το ενδιαφέρον της καθώς ξεκίνησε από την 7η θέση το 2019, ανέβηκε στην 5η θέση το 2020 και στην 4η το 2021.
- Οι ΗΠΑ κατέβηκαν στην 5η θέση το 2021, σε αντίθεση με την 4η θέση που είχαν το 2020, με αποτέλεσμα την άνοδο της Ελβετίας.
- Το Ισραήλ που δεν ήταν στην κατάταξη το 2019, ανέβηκε στην 7η θέση το 2020 και το 2021.
- Συγκριτικά με το 2020, το 2021 όλες οι παραπάνω χώρες που παρουσίασαν συνολικά αυξημένο ενδιαφέρον, με εντονότερες αυξήσεις αυτές από Ισραήλ 114% και Γερμανία 92%.
- Χρονολογικά, στις αρχές του 2021 παρατηρήθηκε μειωμένο ενδιαφέρον (Ιανουάριος – Απρίλιος) και οι περισσότερες αναζητήσεις προήλθαν από το Ηνωμένο Βασίλειο, με δεύτερη την Γερμανία και τρίτη την Γαλλία. Με την άρση των μέτρων της καραντίνας και την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου οι αναζητήσεις παρουσίασαν μεγάλη αύξηση τον Μάιο, με εντονότερη αυτή από Ελβετία, Γερμανία, Αυστρία και Γαλλία. Εκείνη την περίοδο, η Γερμανία ανέβηκε στην κορυφή των αναζητήσεων, με το Ηνωμένο Βασίλειο και την Γαλλία στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα. Από τον Ιούλιο παρουσιάζεται σταδιακή μείωση από την πλειοψηφία των χωρών, το Ηνωμένο Βασίλειο παρουσιάζει ραγδαία αύξηση και περνάει στην κορυφή των αναζητήσεων.
Σχετικά με την έρευνα:
Αποτελεί μέρος του εγχειρήματος Tourix Analytics, της εταιρείας Tourix, που εξειδικεύεται στο Digital Tourism Marketing, με σκοπό την αξιοποίηση των εξειδικευμένων εργαλείων της, του ανθρώπινου δυναμικού της και των πολύτιμων δεδομένων που παρέχει η Google, για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σε σχέση με την τουριστική ζήτηση για ελληνικούς προορισμούς. Η έρευνα βασίζεται στον όγκο αναζητήσεων που συλλέχθηκε χρησιμοποιώντας 694 όρους αναζητήσεων που είναι άμεσα συνδεδεμένοι με την διαμονή στην Νάξο. Τα δεδομένα ενημερώνονται μηνιαία.
Δείτε αναλυτικότερα στοιχεία για την Τουριστική Ζήτηση μέσω διαδικτύου σε σχέση με διαμονή για τον προορισμό της Ελούντας: analytics.tourix.gr/elounda









