Αθήνα – Πως διαμορφώνονται οι τάσεις για διαμονή ανά χώρα προέλευσης τα τελευταια 4 χρονια

Το διαδίκτυο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία που χρησιμοποιούν οι ταξιδιώτες στο πλαίσιο της έρευνας και προετοιμασίας του ταξιδιού τους, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και η διαδικτυακή έρευνα / αναζήτηση για διαμονή. Στο πλαίσιο αυτό, έχει ιδιαίτερη σημασία να παρακολουθήσουμε πώς διαμορφώθηκε το ενδιαφέρον ταξιδιωτικής ζήτησης για διαμονή στην Αθήνα από το το 2019 έως το 2022.

 

Τάσεις Ταξιδιωτικής Ζήτησης μέσω διαδικτύου 2019 – 2022

Η αναζήτηση για έναν προορισμό αλλάζει κατά τη διάρκεια του έτους ανάλογα με το στάδιο του ταξιδιού στο οποίο βρίσκεται ο χρήστης (όνειρο/έμπνευση, αναζήτηση/έρευνα/οργάνωση, κράτηση, εμπειρία/διαμονή, διαμοιρασμός εμπειρίας) και φυσικά ανάλογα με τα high seasons της περιοχής. Σε σχέση με τα προηγούμενα έτη παρατηρήσαμε αύξηση του ενδιαφέροντος των χρηστών για διαμονή στην Αθήνα. Αυτό το γεγονός σίγουρα επηρεάστηκε από την εποχή σταδιακής ανάκαμψης της χώρας μετά από τους διάφορους περιορισμούς στα ταξίδια και της καραντίνας. Επίσης, είναι σημαντικό πως ολοένα και περισσότερα άτομα χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για εύρεση πληροφοριών, ενημερώσεων καθώς και την οργάνωση των ταξιδιών τους.

 

ΑΘΗΝΑ

Στη χρονολογική απεικόνιση των αναζητήσεων παγκοσμίως βλέπουμε πως το 2022 ξεπέρασε κατά πολύ τον όγκο που παρατηρήθηκε για το 2021 καθώς και για το 2019.Για τον προορισμό της Αθήνας είχαμε μια γενική αύξηση των αναζητήσεων με μεγάλη άνοδο μετά το Μάρτιο του 2022. Ο Σεπτέμβριος φάνηκε πως ήταν ο μήνας με τον υψηλότερο όγκο αναζήτησης και γενικά την περίοδο Μαΐου-Νοεμβρίου διατηρήθηκε ο όγκος αναζήτησης σε υψηλότερο επίπεδο.

Η κατάταξη των Τοπ χωρών για 2019 – 2022

 

Οι κορυφαίες χώρες σε επίπεδο αναζητήσεων για διαμονή στην Αθήνα για το 2022 ήταν οι ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, ακολουθούν με σημαντική διαφορά η Γαλλία, η Γερμανία και η Κύπρος. Σημαντικές είναι και οι αγορές-χώρες που συμπληρώνουν τη δωδεκάδα που είναι η Ιταλία, το Ισραήλ, ο Καναδάς, η Αυστραλία, η Ολλανδία, η Ισπανία και η Ελβετία.

ΤΟΠ 10 χώρες 2019 – 2022

Ανάλυση 2022 vs 2019, 2022 vs 2021

Για το 2022 παρατηρείται σημαντική αύξηση των αναζητήσεων σε σχέση με το προηγούμενο έτος για όλες τις χώρες παρακολούθησης. Σε σχέση με το 2019, όλες οι χώρες παρουσιάζουν επίσης αύξηση σε μικρότερο όμως βαθμό. Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία μεταβολή για το 2022 σε σχέση με το 2019 είχαν οι ΗΠΑ, το Ισραήλ, η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως σε σχέση με το 2021 έντονη αύξηση των αναζητήσεων είχαν η Αυστραλία, ο Καναδάς και η Κύπρος.

Σχετικά με την έρευνα:

Αποτελεί μέρος του εγχειρήματος Tourix Analytics, της εταιρείας Tourix, που εξειδικεύεται στο Τουριστικό Μάρκετινγκ με σκοπό την αξιοποίηση εξειδικευμένων δεδομένων και εργαλείων για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σε σχέση με τις τάσεις της ταξιδιωτικής ζήτησης για ελληνικούς προορισμούς.

Η έρευνα βασίζεται στον όγκο αναζητήσεων που συλλέχθηκε χρησιμοποιώντας όρους αναζητήσεων που είναι άμεσα συνδεδεμένοι με την διαμονή στην Αθήνα. Δείτε αναλυτικότερα στοιχεία για την Τουριστική Ζήτηση μέσω διαδικτύου σε σχέση με διαμονή για τον προορισμό της Αθήνας: https://analytics.tourix.gr/athens/

 

Welcome to Tourix!

Tourix is a digital marketing agency with a holistic approach on B2B services exclusively for Travel & Tourism industries, followed by a solid portfolio. We actively contribute in favour of our partners’ brand awareness, marketing & sales strategy, as well as profitability by utilizing New Technologies, while our solutions-oriented team of experts always try to expand the limits of traditional marketing norms.